söndag 8 november 2009

Jul Påsar!

Hej hej!

Ja julen den närmar sig mer och mer. Och jag har därför gjort lite mer med jultema. I all sin enkelhet, om man nu kanske vill massprodusera ;-)


Fick i måndags ett härligt Dt paket av Hanna. Som denna gång innehöll 2 vita papperspåsar, 2 olika mönstade papper, några snören i olika färg och så etiketter.

Och här kommer mitt resultat....

Första påsen ser ut så här!
Började mig med att Distressa lite på påsen för att få den att se lite harmonisk ut!
En rund stämpel, och med 3 enkla hjärtan som jag klipt ut
från ett av de pappren jag fick.
På hjärtanen har jag sedan målat lite detaljer med den glittriga
Gelly Roll pennan, Älskar den!!
Och där använde jag REPRINTS runda "Jul Post" stämpel.
Embossade den med Koppar.
Blir så himla snyggt.




Den är sedan monterad på 3d kuddar så klart.




Påse nr.2 ser ut så här. Började även på denna med att Distressa.

Har stämplat God Jul med REPRINTs stämpel.

Stämplat granen, även den med en REPRINT stämpel. Jag stämplade den 2 ggr. 1 gång på varje sida av pappret. Sedan har jag klipt ut delarna av granen. Och pusslat ihop lite för
att få lite effekt med olika mönster. Några av delarna av granen är monterade med 3d kuddar
och några bara med dubbelhäftande tejp.

Sedan var har jag även på denna påse klipt ut hjärtan från den ena pappret.

Jag har sedan lagt på ett lager med 3d lack.

Det var allt från mig denna gång! Kram

Inga kommentarer: