söndag 9 augusti 2009

Stockholm

Familjen har varit i Stockholm några dagar, och vi har haft det alldeles underbart!!

Så tills idag tänkte jag göra en lo som visar vad vi gjort. Men som alltid när jag ska ha för många kort med på en LO och dessutom journaling, så blir jag missnöjd!

Ovalerna har jag stansat ut med mina spellbinders och min nya fina Epic six! Tag'sen har jag färgat in med distresser (tyvärr lite för stark rosa) och sedan knytit ett vackert band i.
Kolla in den stora metallblomman i mitten!!! Visst är den superläcker!!! Gissa om jag ska investera i ett gäng såna... De stora rosorna från Inkido är minsann inte fy skam de heller...



Texten är thickers, jag gillar den stilen. Och stenarna som sitter i mitt på blommorna är bara sååå fina. Det finns massa fina användingsområden för dem. Kolla Johannas förra inlägg så ser ni vad hon har gjort med dem.

Glöm nu inte att lämna kommentarer och att titta in i webshopen!

Kram Kram

2 kommentarer:

Ullebulle sa...

Och inte sags vi...

Johanna sa...

Hallå
Inte behöver du vara missnöjd med den! Jag gillade färgerna, tycker rosa och brunt är så snyggt ihop!
Dock har jag inte använt det så mycket till mina 3 grabbars Lo's.

Har du inte vägarna förbi Västervik snart. Skulle vara roligt och sitta och pyssla tillsammans lite. I butiken skulle ju vara kalas!
Kram