fredag 15 maj 2009

Tjejträff imorgon....

imorgon kommer det 8 tjejer som har bokat en smyckekurs. Det ska bli jättekul....
Har fått hem AquaProMarker pennorna nu, har inte hunnit provat dem så mycket än. Har börjat att testa MCP-tekniken förstår att det är lätt att fastna för dem, men än håller jag mig till mina Promarker.

Nästa lördag så är det Allédagen, utanför oss så ska Bisse och Helen göra ansiktsmålningar och sen ska vi ha en grej inne i butiken...men det tänker jag inte att avslöja nu......

På måndag så kommer det hem nytt från Youdo och sen borde det komma hem punchar dock ej -retro blomman- än men söta marguritor i olika storlekar och andra blommor så nu ska vi börja tillverka egna blommor!!

1 kommentar:

BellaMio sa...

Hoppas ni hade roligt, på smyckeskursen!

du vet väl om att du kan kombinera MCCP-pennorna och Pro-Markersen... Det blir superfint!

Nytt på måndag sa du... börjar dregla och önskar att jag bodde närmre Västervik...

Kram Kram