onsdag 23 mars 2011

Vatten kanna till våren

Med dom sista spillbitarna lyckades jag få till ett DT alster till.
Har man inte hela bitar får man hitta på något bra.
Jag tog ett cardstock som räckte till själva grunden i kannan och sen fick jag klippa till bitar av det underbara Maja pappret.

Denna kannan är inte speciellt svår att göra även om det kanske ser så ut.
Men den är väldigt enkel.
Sen kan man dekorera den precis hur man vill.
Både lite och enkelt och mer avancerat det är bara att välja vad man tycker är bäst.


Alla saker jag använt finns hos Hannaspysslestuga.
Hittar ni dom inte i webbutiken så ring Hanna så fixar hon det åt dig om du önskar något av det jag använt mig av.
Nu önskar jag alla en riktigt trevlig vår dag.
Många Kramar
Louise






1 kommentar:

Susanne sa...

Jag har sett den här kannan i verkligheten.... och den är ännu vackrare live... Me like!
Kramizar Susanne