tisdag 8 februari 2011

Maja design och Magnolia

Då så kommer det jag lovade. Ett nytt kort med Maja Design serien FIKA.
Hennes papper är helt ljuvliga och det är verkligen svårt att välja
om man ska använda fram eller baksida.
Magnolia stämpeln är från det senaste Magnolia släppet och finns så klart hos Hanna.
Bladen är ut stansade från en stans som kommer från Xcut.
Den ger även ett mycket snyggt embossat tryck på bladet.
När bild på blommorna. har chalkat kanterna en aning.
Under Magnolia stämpeln har jag satt ett tårt papper som jag har färgat lite i lila.
Själv motivet är färglagt med Pro Markers samt MCP tekniken.

Sen en bild på insidan En mycket enkel sådan men det finns ändå något där.
Jag önskar er alla en riktigt trevlig dag.
Kram Louise


1 kommentar:

Eva J sa...

Superfint, jättefint färglagt också och hon är ju faktiskt jättesöt den här lilla stämpeln. Blommorna är så fina och jag tycker det blir skirt och fint med pärlorna.
Massor kramar
Eva