lördag 21 augusti 2010

Dags för ett nytt blogg inlägg från mig.

Hej på er hoppas ni har det bra och att ni fortfarande njuter av den sol och värme som kommer fram ibland.
Här kommer några nya bilder från mig på saker jag gjort till Hannaspysselstuga.
På översta bilden har jag gjort små rosa bebis skor samt en mini dop klänning
Skorna har jag chalkar på kanterna och dekorerat med bling och blomma.
Klänningen är bara bling och band men kan många gånger vara fint med bara väldigt enkelt.
Alla saker jag har använt finns hos Hanna.
Å för er som bor i närheten finns detta att titta på live i butiken.
Här har jag gjort ett kort till en bebis. Det lila papper var både randig och innehåll pingvineran så allt fanns redan på samma papper.
Älskar denna text stämpel tycker den är så vacker och kärleks full.


På sista bilden har jag gjort en väldigt enkelt postit block.
Denna gjorde jag när Hanna och jag satt och pysslade kvällen innan vi skulle till Formex mässan.
En väldigt enkel sak men så trevlig att ta med som gått bort present om man bara vill ha med något litet.
För mer tips på hur man kan utsmycka postit block kolla in min blogg så finner ni mer där.


Ja det var allt från denna gången.
Ha det så bra och än en gång vill jag påminna er om att anmäla er till
våran pysselsträff som kommer äga rum lör 16 - sön 17 oktober.
Varmt välkomna dit.

Ha det bäst
Kram Louise




Inga kommentarer: