torsdag 28 januari 2010

Hjälp...

...vad snö det är! Ursäkta men är det ingen som känner vädergudarna som kan säga till att vi vill inte ha nån mer snö nu ;)

Fick gå till jobbet idag, grannbilen kom knappt inte iväg, både stefan och en granne till fick hjälpa iväg henne, så då bestämde jag mig för att gå =) Väl på plats här på jobbet, var det bara att ta fram snöskyfflen och börja skotta, först på framsidan till kunderna =) och sen på baksidan så vi får varor =) INKIDO MÅSTE KOMMA IDAG, annars har paketet försvunnit på vägen.
Jag och Maria skulle ha tränat nu vid nio, men jag har ju fått min träning nu =) pustar ut.

Här kommer en snöig kram från mig =)

2 kommentarer:

Unknown sa...

hej!
Skönt att höra att ni också får skotta. När vi kom hem i går hade det kommit ca 20 cm, och i dag var det -12grader.
Trevlig helg kram pia

Gurkiss Scrappande sa...

Ja det har kommit en hel del snö och idag sa de på radion att vi i natt ska få 15 cm till *hmmz*
Jag som redan förra veckan körde fast med bilen hur ska detta gå?

Fast det e klart, skottning ger nu bra träning :)

Kram Gurkiss