söndag 27 september 2009

En liten söt ask!

Ja då var det min söndag igen. Denna dag har varit fullspäckad med aktiviteter.
Först hade jag svärföräldrarna här på frukost, och hon passade då även på att klippa håret på alla min 3 söner. De blev så fina. Sedan for vi iväg på 8-års kalas. Efter det hade stora grabben klätterträning. Sedan var det bara hem och svira om så åkte jag och den äldsta sonen till stan och såg på Johan Welton unplugged. En jätte duktig jycklare.
Så vi har haft en mycket bra söndag.
Det var de det. Men sent igår kväll så satte jag mig att pyssla till dagens dt alster.
Och denna gång blev det en söt mini aks!






Här är asken i sin hel het. Jag har gjort den med
hhjälp av min "Ultimate Pro".
Och den är gjord med de härliga julpappren från Oslo serien.
Jag har chalkat kanter och hörn. Satte dit ett vacker band runt locket.




Ovanpå har jag dekorerat med 2 söta vita rosor.
Och 3 andra små blommor.
Och i mitten av de har jag lagt på lite, duttar av guld glitter lim.




Och så har jag klippt ut en bild med en gran på, även det ur serien med Oslo papper. Även den bilden har jag chalkat kanterna på. Sedan har jag monterat den på 3d kuddar. Och glittrat upp den lite med hjälp av en av Sakuras Gelly Roll penna. Den är bara så toppen bra.

Det var det hela för mig denna gång!





2 kommentarer:

HannasPysselstuga sa...

Superfin Johanna!!! Vi ses snart, kram på dig.

BellaMio sa...

Superläckert!!! Du är väldigt duktig och jag är helt övertygad om att den kommer väl till pass när julen närmar sig :)

Kram Kram